Home » » SERIUS COOL - THE SUBLIME SAMANA RESORT : KEMEWAHAN DI REPUBLIK DOMINICA (12 GAMBAR)

SERIUS COOL - THE SUBLIME SAMANA RESORT : KEMEWAHAN DI REPUBLIK DOMINICA (12 GAMBAR)

Posted by MY BERITA TODAY on Friday 6 February 2015










Lama sudah kami tidak bercuti kerana kesibukan menguruskan perniagaan bernilai berbillion ringgit. Penat seharian mengira wang dan duit emas yang disimpan di bank membuatkan kami perlu sangat bercuti. Tetapi apakan daya wang perlu dikira dan kekayaan dunia ini tidak dapat kami nikmati. Inilah ketentuan tuhan.

BACAmyberitatoday.blogspot.com

 Apa guna gaya raya sekiranya tidak dapat enjoice. Oleh itu kami dah plan untuk ke The Sublime Samana Resort di Republik Dominica. Terdapat 10 banglo ekslusif disini dengan gazebo khas untuk santai. Ia disambungkan dengan sebuah kolam besar oleh dua kolam sepanjang 500 kaki. Tak sabar nak bercuti tetapi pesawat peribadi kami yang bertatahkan permata serta dicat menggunakan darah anak yatim masih belum siap. Kena tunggu dulu sebelum terbang ke Republik Dominica. (Ayat melampau betul isk isk)


p/s: Kalau sudah kaya sangat, lagi baik belanjakan duit itu kearah kebaikkan. Bini madrasah, klinik, hospital, sekolah dan sebagainya daripada membazir membeli bende - bende tak berfaedah. Tak gitu?


0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

ad banner

.comment-content a {display: none;}